torsdag den 6. marts 2014

Undervisning 04.03.2014

I dag startede vi med praktiske informationer omkring eksamen, og Hanne havde lagt tidligere eksamens afleveringer ud på BB til inspiration. Det er overraskende læsning ikke to opgaver var skåret over samme læst. Det bekræftiger mig i jeg har meget frie hænder.
Vi havde en kort snak om Tpack og Samr som er to vigtige modeller i Web 2.0 teknologien.
Til undervisningen skulle vi medbringe en avartar til et undervisnings forløb hvor der benyttes Blended Learning. Det var en meget interessant debat dette kunne afføde, det viser igen at planlægnings processen er meget kompleks og rigtig mange senariere skal indtænkes. Dales kompetanceniveauer kom ind og blev foldet ud.





Jeg er nu klædt på til fremstille min opgave, jeg kan se at jeg er tildelt første vejledning over SKYPE torsdag kl.13:15-14

Ingen kommentarer:

Send en kommentar